Terveyskeskus..jokainen on varmasti joskus joutunut siellä käymään tai sinne soittamaan, kulkee myös nimikkeellä "Arvauskeskus" "mitäs tänään saisi olla- keskus" " odota vähintään puoli päivää-keskus". Ensin jonotat monta tuntia ja sit, VOITTEKO USKOA ..ne vastaa?? Sit siel vastaa sellanen päälle 50vee elämäänsä kyllästyny perseeseen ammuttu karhu. Yritä nyt siinä paniikissa selittää vaivas.. sitte ku oot vaivas kertonu ni vastaus on  "joo, no emmä kyllä yhtään osaa sanoa mikä se vois olla...mä yhdistän sun omalle lääkärille." No siinä sit ollaanki jo yhdistelty koko loppu ilta ja vihdoin ku ois oikee ihminen ollu puhelimessa, AKKU LOPPUU? näinkin voi käydä.. TTU KELE

 

Tai sit PUHELINMYYJÄT, kaikkihan niitä rakastaa eiköstä vaan? Se on vaan niin ihana herätä aamulla kello 6  siihen et joku haluu myydä sulle jotain vitun sukkia!  - EN HALUA!  -no saat kahdet kaupan päälle - "no okei ehkä mä sitte"

huoh..:D

 

On sitä nyt kaikkeen törmätty, oltiin tossa vuosi takaperin baarissa.. siinä sitte kattelin, ku jätkät pelaa lyöntipalloa ja mun viereen istuu homo.. se tokas sit mun miehelle siinä "lyö sä tota palloa nyrkillä ni mä lyön litsarilla" "huh, mikä rykäsy" ja se homoaksentti vaan värisytti mun niskavilloja. Siinä sit juteltiin ja juotiin..sit se mies tokas "mä menen mun vaimon luokse" ensin jäin vähä monttu auki ja ihan oikeesti... sen vaimo oli nainen!